دولت عشق
دولت عشق
سیاسی-اقتصادی -اجتماعی


تهمت‌زني و دروغ‌پردازي بي‌سابقه وزير اخراجي
خبر ديگر اين كه صفار هرندي وزير اخراجي دولت نهم كه يد طولايي در دروغ‌پردازي، حرمت‌شكني و هتك حيثيت دولت دكتر احمدي‌نژاد دارد در جديدترين افاضات خود با سوء‌استفاده از تريبون مقدس نماز جمعه و بدون نگراني از برخورد قضايي، اتهامات و دروغ‌هاي سنگيني را متوجه رئيس جمهور و خادمان حقيقي ملت نمود. بر اساس گزارش ايلنا وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي در دولت نهم گفت: برخي آقايان مي‌گفتند احترام روحانيون و علما واجب، اما وقتي علما فتوا مي‌دهند، مي‌گويند علما نظري داشته‌اند و ما هم نظري ديگر داريم و اين يعني در مقابل فتواي علما، از خود فتوا مي‌دهند.
صفار هرندي در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه قم بدون ارائه هيچ سندي گفت: آن شخصي كه به فرمان ولي فقيه عمل مي‌كند به خدا نزديك‌تر است نه آن شخــصي كه وقتي ولي فقيه حكمي مي‌دهد قهر مي‌كند و مي‌رود و يا اين‌كه وقتي ولي فقيه مي‌گويد اين آدم صلاحيت ندارد كنار تو باشد ابرو‌هايش را بالا مي‌اندازد.صفار هرندي گفت: مي‌بينيم، طرف مي‌آيد و براي پيروي نكردن از ولي فقيه بازي در مي‌آورد و براي طفره رفتن از فرمان نايب امام زمان(عج) به دروغ به امامت ولي عصر(عج) توسل مي‌جويد و مي‌گويد وقتي ما خود امام زمان(عج) را داريم به حجت و نايب او نيازي نداريم. تو غلط كردي؛ تو بي‌سر و پا و بي‌مقدار از معرفت و بي‌مقدار از ايمان و بي‌مقدار از تقوا!اين وزير اخراجي در ادامه گفت: بعضي از رفقايشان بعد از دستگيري، اعتراف كردند كه گاهي در طول يك مسافرت مي‌ديدم كه اين‌ها يك ركعت نماز هم نخوانده‌اند؛ مي‌گويند ما به آنها گفتيم كه ما فكر مي‌كرديم شما با اين ارتباطي كه با ناحيه مقدسه داريد نسبت به نماز مراقبت داريد، اما آن‌ها جواب دادند كه ما به مرحله‌اي رسيديم كه از اين چيز‌ها عبور كرديم.
سردبير سابق كيهان افزود: مگر مي‌شود كسي از دستور مالك اشتر تخطي و سرپيچي كند و بعد ادعاي پيروي از علي‌(ع) داشته باشد و بگويد خود امام علي(ع) به من پيام داده كه فلان كار را انجام بده؟اگرچه هتاكي و دروغ‌پردازي عليه دولت خدمتگزار و رئيس جمهور انقلابي و محبوب ملت ظاهراً هيچ هزينه‌اي براي هتاكان ايجاد نمي‌كند، اما آيا مدعيان ايمان به حسابرسي روز جزا اعتقادي دارند؟ و آيا گمان مي‌كنند با فرار از محكمه زميني مي‌توانند از قضاوت مردم و محكمه عدل الهي نيز بگريزند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:سکه-دلار, توسط محمد